Hemma hos tusselina

Sitter hemma hos jennifer och tråkar, denise är ute och röker med jimmy och någon annan människa och jennifer ligger och sover, jag sitter och håller på att svettas ihäl här..
Deras lägenhet är nog den varmaste jag någonsin har varit i, näst efter min systers!
Igår var jag med Denise,Jennifer, Sanna & Annelie, fast bara ett litet tag för sen var jag med Jocke och robin och åkte bil istället, efter ett tag drog jag hem till sebbe för dom Jocke skulle hem, så sov jag där.
Vaknade runt 10 så jag är jätte trött just nu, har gått på stan och köpt nya trosor också.
Kanske skriver något sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bild på trosorna;)?

2011-07-03 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0