Intervju med Sebastian Krantz

När började du blogga?

- lite innan idol

 

Hur många läsare har du?

- beror på hur mkt jag uppdaterar men kanske en halv miljon i veckan.

 

 

Vad har du för sommarplaner?

- Njuta av värmen och umgås med dom jag älskar!

 

Har du någon flickvän?

- Jag hade

 

Vad är ditt Stjärntecken?

- stenbocken tror jag haha, har ingen koll!

 

Vad är din största svaghet?

- Vackra tjejer och choklad.

 

Till sist, ett tips till andra bloggare som vill få läsare?

- lägg upp mina låtar ;) haha nej!

va dig själv och skriv intressanta saker så kommer du får din egen publik.

 

Tack för att du ställde upp!




Kommentarer
Postat av: Julie

ååh vad roligt:D blir himla avis! han ser ju så godomligt bra ut:D hihih^^

2011-07-17 @ 19:37:30
URL: http://cassieventura.blogg.se/
Postat av: svar av felicia!

Ja han är verkligen söt :))

2011-07-17 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0