Svar på frågestunden!

Hur stor snopp har du?

- haha andré! Om du verkligen vill veta så 20+. ( skämt o sido )

 

vilken storlek på bh har du? ;)

- 80C

 

Vad äre som är bra med din pojkvänn ?och va är det med han som gör att du gillar han? :)

- Han är snäll och hur gullig som helst.

 

Röker du eller har gjort?

- Nej det gör jag inte

 

Vad är det absolut pinsammaste du har gjort?

- Jag vet inte riktigt, kommer inte på något nu.

 

vad är ditt största intresse?

- Fotografera har jag alltid tyckt om, har inte blivit så mycket på senaste tiden men förr fotade jag jätte mycket.

 

favorit klädsel?

- Beror på väder, men ett måste är kläder som sitter tight.

 

brukar du onanera?

- Haha vilken fråga! men nej det brukar jag inte.

 

Hur gammal är sebbe? :)

- Han är 18 och fyller 1 november

 

Varför ska du flytta? :((

- För att pappa inte orkar ha kvar huset och tomten eftersom det är så mycket att ta hand om, du vet ju själv hur stod trädgård vi har, kommer sakna er i Österåker :((

 

Varför har inte vi setts på hundra år? :(

- Jag vet inte riktigt, dels för att jag är i nyköping hela tiden, jag får komma hem snart så vi kan hitta på något :))

 

Hur många läsare har du? :D

- Det varierar, men runt 70 om dagen.

 

hur många olika sexställningar har du kört?(ungefär) :)

- Haha en till annorlunda kommentar, men ja vad kan det vara, runt 6 stycken kanske.

 

Du kommenterar Weakzi's facebook hela tiden, känner du honom? :)

- Haha Viktor Weakzi som kommenterar själv i falskt namn, men nej viktor jag kan väl inte säga att jag känner dig direkt, men vi har ju skrivit en del :))

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Hur många sexställningar? Hehe, omöjlig fråga eller? De går ju i varandra, man vet inte när det övergår i att vara en helt ny ställning ibland ju. ;)

Postat av: Jenny

Kommer ju inte på nå :o

Men skulle du kunna tänka dig att ha 3 kant / eller har du haft? (:<3

2011-07-18 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0