vad händer idag då?

Kan ju börja med om att berätta om gårdagen!
- Det började med att jag följde med mamma och jerry till stranden runt ungefär 12.
sen var vi där till kanske halv 4 sen drog vi hem, jag smörjde in mig för att jag var så bränd, sen träffade jag robin som jag inte träffat på typ jätte länge, det var typ snö ute senast jag var hos honom, men a iaf...
Sen gick vi över till hans polare, tog en cider och chillade, sen tog vi '' knullbussen'' alltså en bil fast man får plats typ 7 i den och drog iväg och käkade på max, sen släppte dom av mig vid rockbaren där jag mötte sebbe sen gick vi hem till honom och kollade film , bara det att han somnade direkt så han såg inte så mycket av filmen!

- Vad händer idag då?
Jag ska väl hem sen igen, efter att jag sovit lite till, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0