Avundsjuka?

Okej, jag gick in på en blogg och såg det här...
Det är några som har kopierat min text för att sen skriva om den lite, eftersom jag för någon dag sen skrev detta inlägget. Det ser man även på datumet
Det första jag undrar är liksom '' varför? ''
- Är ni avundsjuka för att eran blogg suger och ni måste kopiera text från andra?
Har ni ens skrivit något av det som står på er blogg själva? ni kanske har kopierat allt från olika bloggar.
- För att eran blogg inte ens har någon design eller header för att ni inte kan någonting om stilmallar och kodmallar. seriöst lär er det innan ni börjar blogga!
Nu använder ni liksom en av grunddesignerna som blogg.se redan har som man kan välja.
herregud, kom med något annat!


Vet inte om jag ska känna mig smickrad eller irriterad?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen du fattar att de driver med dig?

2011-06-09 @ 22:42:40
Postat av: Svar:

Det är klart jag fattar, men det är ändå störande!

2011-06-09 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0