Det bara är så!

Du och jag har varit vänner ganska länge nu
och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu
Vill vara hon du kan ringa när saker e skit, jag vill att du ska vara killen jag vaknar upp brevid
För när jag är med dig, då blir jag varm, ryser i hela kroppen jag vill bara ta din hand.
Jag ligger sömnlös på nätter och bara tänker på dig, spelar ingen roll hur lång tid det tar , jag kommer vänta på dig!
Om jag ska va ärlig, har jag inte känt den här känslan. Förrän jag träffa dig. 
Och om min dröm är riktig, så vill jag att vi tar de väldigt försiktigt. 
Jag orkar inte med nåt svek, för jag klarar inte av det. 
Har växt ifrån all lek. Ja, jag hoppas du förstår de! 
Det som jag behöver är närhet, ja jag behöver din värme. 
Jag ryser när jag hör ditt namn. 
Det bara är så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0