Efter stranden!

Efter jag kommit hem från stranden så träffade jag Sebbe ett tag, tills jag skulle möta Nora..
Så mötte jag henne sen drog vi hem till mig och käkade, efter det drog vi ner på stan igen, satt lite vid ån och lyssna musik.
Sen gick vi upp till vägen vid gamla fängelset och skulle vänta på bergarn för vi skulle till ockle, men sen blev det inte så..
Det började med att en bil åkte förbi en gång och skrek '' BÄSTPÅFEST '' men jag hann inte se vilka det var, sen åkte dom förbi en gång till och då hann jag se att det var Damir, Kiko & Amel, sen stannade dom och typ började snacka, sen blev det att vi åkte runt med dom i bilen tills vi drog till Amel, sen har vi varit där hela kvällen och snackar om allt, Snackade lite om Paradise Hotel, Frågade Damir vilken tjej som var snyggast osv.
Sen skulle Amel sova för han börjar jobba vid 11 eller vad det var.
Så då körde dom hem mig och ska sova nu, imorgon blir det troligtvis badhuset med Denise och Jennifer.
Slänger in en bild på några av dom jag var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0