Fredagen!

Lite skratt, lite gråt, lite dans, lite deeptalk.

Det är min kväll, först var jag, denise, jennifer & jocke hos mig, sen drog jocke och då skulle vi precis dra till sebbe så vi tog bussen dit och såg joel så då stod vi och snackade där ett tag men sen gick vi vidare.
det började bra, men sen så började denise gråta och ett tag efter det så började vi snacka förhållanden och sen blev det lite missförstånd och jag började gråta och då började denise trösta mig men sen började hon gråta för att jag grät osv.
Sen stod jag och prata med andreas och adrian i typ 1 timme, under den timmen vet jag inte hur många gånger Jennifer o Denise tjata på mig att stanna kvar.
Men sen gick jag och adrian samtidigt iaf, det kändes bra att prata med honom.
Sen när adrian hade svängt av så kom min bror som skulle möta mig så jag behövde knappt gå själv, det var skönt!
Ikväll blir det fest men jag lämnar alkoholen hemma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0