Hissar och dissar

Killar med linnen ; Killar med linnen är sjukt snyggt, vet inte varför, men om dom har muskler är det verkligen rawr !



Gina tricot ; Jag älskar Gina Tricot, jag tycker dom har väldigt snygga kläder där och shoppar väldigt ofta i den affären
Om sanningen ska fram ; Eric Amarillos låt om sanningen ska fram, jag tycker den är sjukt bra!
Shorts när fickorna sticker ut ; Jag tycker det är något så fruktansvärt fult så det finns inte, jag fattar liksom inte meningen med det!
Handsmycken ; Handsmycken måste jag faktiskt också dissa, jag tycker inte det är snyggt någonstans!
Ni är väldigt dåliga på att kommentera ; Jag har ju ganska många läsare och det är ju kul, men skulle vara ännu roligare om ni började kommentera också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0