Om du tror att jag är farlig, kanske tänder du på det?

Hej - Hejsan - Tja - Tjenare

Har nyss kommit in och tagit på mig kläder igen, har pressat ute i solen från ungefär 15.50 till ca 18.00.
Jag har så jävla svårt att bli brun så det krävs ju en del, och jag vill inte lägga massa pengar på solarium så därför lägger jag mig i solen som är gratis, för solarium blir så jävla dyrt i längden.
Idag hade vi bara 2 lektioner i skolan, så jag slutade 11. Då gick jag och Tara en sväng på stan för att kolla lite, köpte dock inget, det tycker jag är duktigt av mig!
Nej nu ska jag sluta blogga för snart får vi främmande, och på fredag blir det nyköping igen! WIHHOOOO
då får jag träffa min babyboooooi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0