~ Om mig själv

Mitt namn är Felicia Ekelund fast det antar jag att dom flesta redan vet?
Jag är väldigt envis när det gäller vissa saker och jag ger inte upp i första taget.
Jag är en person som går efter vad jag själv tycker och bildar min egen uppfattning om folk, istället för att lyssna på vad andra tycker.
Jag skämms inte över att bjuda på mig själv, jag tycker det är roligt sen vad andra folk tycker skiter jag fullständigt i, om dom inte tycker om mig så fine.
Vissa anser mig som väldigt klantig i vissa situationer och ibland kan jag göra bort mig totalt när det kommer upp något oväntat eller när jag blir nervös, jag kan väl hålla med dom till en viss del
Är inte den personen som planerar speciellt mycket utan jag tar dagen som den kommer.

det var lite om mig, har ni någon fråga så är det bara att kommentera!



Kommentarer
Postat av: felicia

Hej skulle du kunna vara jättegullig och rösta på min klänning :') Länken hittar du i menyn i min blogg :) Kram! fin blogg btw!

2011-06-22 @ 12:16:21
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0