Ska jag bli sjuk nu?

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi får sommarlov och hur skönt är inte det?
Det jobbigaste är att jag tror jag börjar bli sjuk, har inte mått ett dugg bra idag, ont i huvudet, mår illa osv.
Det ska alltid hända mig att bli sjuk innan avslutningar, men varför?
Kan man bli sjuk om man solar för mycket?
Det tror jag inte, eller?
Det kan ju vara sebbe som har smittat mig också, eftersom jag sov hos honom när han var sjuk.
Smart chey!
men nu hade jag tänkt att sova lite så jag förhoppningsvis mår lite bättre innan lördag!
_________________________________________________________________________

Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0