Om honom!

Det var längesen jag kände såhär.
Det var längesen jag kände att jag verkligen tyckte om en kille och ville vara med honom hela tiden.
En jag kände att jag vill börja dela mitt liv med.
Jag vill veta allt om dig.
Jag vill vara med dig när du är som lyckligast så att jag kan få dela den glädjen med dig.
Jag vill vara med dig när du är ledsen så jag kan få trösta dig!
Vi kommer ha våra motgångar men jag är helt säker på att vi kommer klara oss igenom det om vi tror på oss!
Det viktigaste är att vi kan känna att vi har varandra i vått & torrt.
Det är nu allt börjar!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-21 @ 22:37:36
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Svar:

Jadå, allt är perfekt just nu :)

2011-06-21 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0