~ Vad är kärlek

Detta har jag lagt upp en gång förut, och istället för att skriva nytt så får ni en repris, och alla kanske inte har läst det?
Vad är Kärlek?

Kärlek är nästan omöjligt att beskriva.
Jag tror att alla ser olika på kärlek. Eller tror och tror... Det måste ju vara så, jag kan ju aldrig veta exakt hur du tycker och känner.
För mig är inte kärlek hela den här "hjärta och smärta"-grejen. Kärlek kan vara något som gör dig glad.
Många tycker att kärlek är först när man känner varandra väl och accepterar varandras bra och dåliga sidor medan andra tror på kärlek vid första ögonkastet. Vad som är kärlek eller inte kan bara du själv avgöra. Kärleken är individuell och ingen har rätt att säga att det ska vara på det ena eller andra sättet.
Kärlek är ett unikt möte mellan två människor, ett äventyr som kan hjälpa oss att utvecklas. Att bygga en bra relation är att ge sig ut på en resa.

Bara för man är singel och ensam behöver det inte vara så att man inte känner kärlek!

 

Man kan säga att kärlek har många ansikten, frågan är bara hur man ska lyckas välja rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0