Vad vill dom mig?

Jag har märkt på senaste tiden att det är någon/några som vill mig något.
Dom hittar på saker som jag har sagt om en person som jag knappast pratar med och inte har anledning till att snacka skit om.
- Det är någon som har hittat på att jag tar droger?
- Det var någon som hittade på att jag var gravid? (ganska längesen)
- Någon som har sagt att jag är Katrineholms största hora, det roliga är att jag bara legat med 1 härifrån fast hon själv har legat med minst 10 stycken här ifrån.
Hon brukar rabbla upp alla hon har legat med förstår ni, speciellt framför killar hon inte känner.
Dessa personer kan ju inte må speciellt bra i sig själva, vad är det dom vill?
vill dom att folk ska hata mig? vill dom att jag ska få skit för något jag inte gjort?
Det är såna här personer jag inte riktigt förstår mig på.
Visst, i stort sett snackar väl alla skit om någon någon gång, även jag..
Men jag gör det inte om jag inte har en anledning till det, till exempel att den har sagt något om mig, men något som jag ALDRIG har gjort är att hittat på något om någon annan.
Jag kan ju lika gärna stänga in mig i ett rum o hålla käften o det skulle spridas lika mycket rykten om mig!
Ni säger massa saker för att få uppmärksamhet, men det förstör så mycket i andras liv, eller det kan göra det. Snälla, bara sluta. Väx upp o skaffa er ett liv, mycket roligare! Jag lovar!
Varje dag i princip hör man massa skitsnack, från allt och alla. Lägg ner. Jag skulle kunna rabbla upp 50 saker, MINST som folk har sagt om mig som absolut inte är sanna. Och många säger det till mina vänner, vafan? Tror ni inte att det kommer fram eller?

Den som fruktar dig när du är närvarande, hatar dig när du är frånvarande

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sant... Känner ett par som sprider massa bullshit. De har ju mer vänner än mig så varför tro på mig liksom.. Fittigt bara, hoppas de ser sig själva i spegeln och hatar allt de ser.



Klart man snackar om folk men inte så att man hittar på liksom, man talar bara om sanningen över det man inte tycker om med personen..

man måste ju få uttrycka sig också.

2011-06-09 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0