Båsenberga Konferensgård!

Jag måste bara säga att jag gillar verkligen min praktikplats, härliga människor, inte så stressigt, god mat, bara frukosten är ju underbar!
Men idag är jag lite halv dålig, fick ont i huvudet när jag kom hem igår och det har inte gått bort än, är även lite täppt i näsan så idag fick jag ringa och sjukanmäla mig, ska gå i morgon även om jag är sjuk hoppas jag blir bättre till helgen bara, för då ska jag träffa micke.
Det är för övrigt han som har smittat mig, det kommer han få igen för!
Kommer nog inte kunna göra något jätte elakt för han är så söt så man smälter.
På fredag har han sagt att han ska ta med sig gitarren också, han kommer få spela för mig hela kvällen.
Jag älskar snygga killar som sjunger och spelar gitarr, jag blir kär direkt..
Nej nu ska jag väl försöka sova med borrmaskiner och byggarbetare utanför dörren, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0