Dålig uppdatering ... IGEN!

Jag får bli bättre på det här med att uppdatera min blogg, jag har inte uppdaterat om vad som hänt i mitt liv på jätte länge, jag kan ju börja med helgen.

Fredag: Då åkte jag till nyköping, kom dit runt halv sex, sen skulle jag fixa mig, för klockan 20 i 7 kom rickard och moa, vi åka runt och dunka musik i hans bil under kvällen, sen gled vi in på en fest men gick nästan lika fort som vi kom dit.
Spillde groggar över mig hela tiden för att rickard skulle runt och sladda på parkeringar, men men, kom väl hem runt 12 kanske så var inte så farligt
Bästa kommentarerna:
Moa: Nej men alltså det är vatten man inte får lukta på. ( Vodka ) om polisen frågar.
Felicia: Vänta, jag ska bara hämta en rakhyvel ( Osthyvel ) för moa ville ha ostmacka hos mig.

Lördag: Slappade hela dagen typ, färgade håret ljusare med blonda slingor.
Sen mot kvällen så kom Linus och Bergman till mig och chilla grillen. sen skulle dom dra då väntade jag på att jocke skulle komma och hämta mig för att köra mig till tobbe där jag sov över.
I helgen blir det förhoppningsvis åka bil igen, fast då med robin o hans bil, jag fixar just nu skivor som vi ska ha i bilen, jag hittade inget USB- minne så får bli det, men jag hatar skivor när det typ hackar när man spelar dom. så sjukt irriterande!
Nej nu ska jag hänga upp tvätten och sedan snacka lite med kim, om han kan vara lite social nu.
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0