galeT

Denna helg har varit sjukt rolig.
I fredags kom jag till nyköping så kom moa till mig runt 7, sen fixade jag mig klart och åt och så.
Sen åkte vi vidare till ockle för att mattias hade fest, efter mycket om och men mötte Oskar,Felix & Torsten oss sedan gick vi till mattias.
så var vi där i kanske 1 timma och 30 minuter.
Torsten drack så mycket så han var tvungen att spy, eller ja det var inte spya det var bara vätska som rann ut över hela golvet, så jag fick springa och hämta en hink och sedan försöka lyfta upp honom som låg i sina egna spyor och typ fick stoppa ner hans huvud i hinken, men sen så typ la han sig ner med hinken över sig.
Bilden talar för sig själv!
Så det lilla som faktiskt kom i hinken och inte på golvet låg över honom efter han hade lagt sig sådär.
Sedan vaknade han till liv lite och fick torka upp sina spyor som vi typ hade försökt torka med att lägga papper på skiten.
Sedan var vi lite elaka och lämnade honom där men han mådde så dåligt och vi skulle vidare till vita villan, men han klarade att ta sig hem iaf, så när vi kom till vita villan så säger folk ba '' är det inte du som är max ex? '' man ba '' haha jajo det är jag, hej på dig också ''
sen var vi där till ganska sent och kom hem ännu senare.
Fick skjus av någon moa kände.
Sen vaknade jag och moa upp idag och mådde hyffsat bra, sen på kvällen kom Oskar & Felix hit och drack öl och chillade, sen kom Nora & Rickard förbi, sen så drog jag och moa ut och åkte bil med Nora och Rickard och då gick Oskar och Felix hem.
Sen åkte vi runt ett tag sen ringde dallas till mig och frågade om jag ville komma på en fest i oppeby,
Så vi drog dit och där var adam sjuk och jävlig och massa andra jag inte vet vilka dom var typ.
Sen ringde Nora jocke och så åkte jag hem och nu sitter jag här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0