LITE stressad bara!

Det är mina planer för ikväll, så är lite stressad och jag vill ändå ta det lite lugnt innan jag ska sova,  jag hoppas jag hinner allt.
Ska bara göra ett kort inlägg nu.
Var hos tandläkare förut, sen skulle jag äta när jag fortfarande hade bedövning i, haha det gick knappast och när jag skulle dricka såg det helt cp ut, haha sen skulle jag ju vara i elevmatsalen så jag stod typ och höll för munnen för när jag log eller skrattade så vart munnen helt fuck't up.
Sen slutade jag fem över halv två och hade då 5 minuter på mig att byta om för att hinna till bussen, som som tur går precis utanför skolan.
Så nu är jag hemma och städar lite, ska nog gå ner och laga till lite mat medans det är 2 killar som håller på att bygga, ska bli spännande!
Nu vart det ett ganska långt inlägg ändå, aja skitsamma.
puss.



Kommentarer
Postat av: Lule

HAHAH din mun !! :D

2011-03-18 @ 12:53:49
URL: http://nattstad.se/lulepettersson
Postat av: Svar:

HAHA jätte kul -.-

det var pinsamt ;(

2011-03-19 @ 11:05:52
Postat av: Lule

Nej de va kul c:

2011-03-22 @ 22:18:16
URL: http://nattstad.se/lulepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0