Lyckad kväll men ändå inte!

Igår var det ju fest hos mattias igen så Jörgen,Adam,Björn,Fanny,Danne, Marcus & Felix kom till mig runt 7 kanske sen var vi här tills vi skulle ta bussen ner till stan för att vänta på bussen till ockle.
Sen kom vi fram till mattias och där var det en hel del folk, vart ganska trångt.
As skönt folk, verkligen en lyckad fest .. tills snuten kom.
Civila snutar kom, det var så jävla klockrent av torsten, dom kom ju upp med en systemkasse och liksom försökte smälta in, men torsten såg ju saken dom har bakom örat så sa han typ '' fan vilken otur att dom jävla grisarna kom, men vet du vad det värsta är? Jävla civilsnutar, dom borde fan avrättas! ''
Ja men efter det drog ju typ alla men jag,nora torsten o några till stannade kvar och väntade på att bli hämtade, tillslut kom jocke så jag fick komma hem till min älskade säng!
Bilder kommer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0