Sitter på praktiken!


Har fått mina tider för nästa vecka, tydligen är jag den ända som kommer variera med tiderna så detta är mina tider för nästa vecka;

Måndag: 07.50 - 15.00
Tisdag: 13.00 - 21.30
Onsdag: 13.00 - 21.30
Torsdag 06.00 - 15.00
Fredag 07.50 - 15.00

Ska bli skönt att få sovmorgon på tisdag och onsdag, det behövs faktiskt, fast idag är jag inte så trött eftersom jag har sovit typ 2 dagar i rad eftersom jag inte har varit riktigt bra.
Dom var fett elaka mot mig förut, killen som levererar varor såg ganska ung ut så jag sa till dom på praktiken '' han ser ganska ung ut, fick han nyss körkort eller? '' 
Så skulle ju dom ba '' hur gammal e du? '' då svarade han att han var 19 och sen frågade dom ba '' är du singel? '' 
Och massa och jag höll på att dö och sprang därifrån, snacka om att det var pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0