Sovmorgon!

I fredags var jag med Micke , John & Ronja
Vi var hos mig och snackade, lyssnade musik och drack lite.
Sen drog John & Ronja, då kollade jag och micke lite på tv sen fixade jag våran sovplats, haha
Sen somnade jag nästan direkt, men bara nästan!
Så vaknade jag väl vid typ 7 sen vid 8 och sen vid halv 9 då gick jag upp för det var för ljust för att somna om.
Så jag satte mig och kollade jersey shore för det är en så jävla grym serie.
Sen ungefär vid halv 12 skulle micke hem så då åkte han, då gick jag typ och la mig i morsans säng för jag var så jävla trött, vaknade lagom till middagen, sen gjorde jag ingenting tills Jörgen, Adam & Marcus kom förbi en stund, sen när dom drog så satte jag mig o kollade lite till på jersey shore sen var det väl mest att slappa hela kvällen.
Söndagen var väl som alla söndagar, väldigt seg.
Idag på praktiken gjorde jag varmrätten själv denna gång, det var typ som en bechamelsås sen stekte man bacon och lök som man sedan tog i såsen, blandade runt det, sen tog jag bandspagetti som jag sedan blandade med bacon o lökröran, sen parmesanost och musslor på toppen, och för att det skulle bli lite fint så tog jag lite bladpersilja och hackade i lite mindre och hade på också. Sen var det klart för servering.
Nu ligger och ska snart kolla på angel, sen har jag ju sovmorgon imorgon, börjar klockan 1, härligt som fan!
Ni får även en väldigt snygg bild på mig sen fredags!
men vi hörs, puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0