Some words

Jag har alltid stått ensam, jag har aldrig i hela mitt liv varit den som haft vänner jag har kunnat lita på till 100%
jag har ingen som kan ta mig upp om jag ramlar ner, varje gång jag fallit ner har jag alltid fått klättra upp själv, ingen som stöttat mig när det varit svårt jag har väl hört '' det kommer ordna sig '' men jag har liksom aldrig haft någon som stöttar mig hela vägen.
Jag har aldrig i hela mitt liv haft tur i kärlek, jag har väl haft 2 förhållanden som har varat i lite mer än 3 månader, jag brukar säga att '' man kan inte älska någon annan om man inte älskar sig själv '' för så har jag, jag tycker inte att jag är speciellt snygg och då tänker jag, varför skulle han vilja vara tsm med mig för?
Så då dumpar jag honom innan han dumpar mig, för att jag ska slippa bli sårad.
Jag har blivit misshandlad, sexuellt utnyttjad & sexuellt trakasserad, så jag om någon har svårt att lita på killar.
Det med misshandeln gick ju inte vidare även fast jag hade vittne och kort på mina sår, polisen tycker ju det är roligare att jaga killar med trimmade mopeder.
Fast mitt vittne är väl inte den pålitligaste i hela världen.
Och det om trakasserierna är väl på gång, har inte hört något på länge men vi får väl se hur det blir där.
Nu har jag fått skriva av mig lite så nu ska jag kolla 1 angel avsnitt sen blir det att sova för i morgon ska jag träffa sötaste mikaela och ida och då måste jag ju vara pigg.
puss

Kommentarer
Postat av: Moa Öl Ohlson

Hjärtat mitt, du vet vart du har mig? Jag ställer upp för dig dag som natt & det vet du! Jag kommer till dig när som helst om du vill ha mig där, jag älskar dig & saknar dig gumman ! <3

2011-04-01 @ 09:52:15
URL: http://moaohlson.blogg.se/
Postat av: Svar:

aww, moa du är så jävla fin, jag älskar & saknar dig med, du vet att du kan ringa mig när om helst , även om klockan är 18.00 på kvällen eller 03.00 på natten!

jag finns alltid där <3

2011-04-01 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0