Vissa har svårt att fatta!

Vissa har svårt att fatta att jag inte vill vara med dom i katrineholm längre, och nu menar jag inte alla men ganska många, därför vill jag inte vara här på helger och lov, jag vill helst ha ett sommarjobb i nyköping också.
Finns väl olika anledningar till varför jag inte vill vara med personerna.

- Vissa är falska rakt igenom
- Dom ljuger så dom tror sig själva.
- Snackar skit
you name it liksom.

Det är mycket skitsnack i nyköping också, visst det kan jag inte säga emot, men där är dom iaf så mogna så dom säger det till personen, inte går och snackar med andra och snackar bakom ryggen på folk.
Det är nog det största problemet med katrineholm, att alla snackar skit bakom ryggen.
Jag orkar bara inte med det, det är som att jag flyr från min egen hemstad.
Trist men sant!
Är det någon mer som känner att dom inte trivs i sin hemstad?


Kommentarer
Postat av: GeTRigHt

De är intressant hur man faktiskt kan klaga på folk som man möjligtvis inte känner så bra som man borde.

Och skitsnack kommer finnas vart man än åker, ge de bara gott om tid så finns de nog en massa skitsnack i Nyköping också :), exakt lika mycket som i Katrineholm, om inte mer! tjarå

2011-03-24 @ 18:14:54
Postat av: Svar:

Nu är det ju så att jag klagar inte på folk jag inte känner, jag klagar på dom jag syftar på och dom känner jag annars skulle jag väl inte ha något att klaga över?

Och det är något med staden katrineholm jag inte tycker om heller.



Jo, skitsnack finns överallt, det har jag inte sagt något om.

och jag skrev just att det finns skitsnack i nyköping också men du kanske missade det? :)



2011-03-24 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0