3ornas redovisningar

Idag har vi kollat på 3ornas redovisningar om projektarbeten och så..
Lite segt men en del hade faktiskt väldigt intressanta saker.
Efter skolan tog jag och Kim 13.40 bussen hem till mig, så kollade vi lite Veronica Mars och sen gjorde vi lite andra saker som typ gick ut och gick lite osv.
Sen kom Alex & Jennifer förbi en stund också.
Sen kastade han ett halvt glas vatten på min rygg, vet inte hur jag ska ge igen.. men det kommer väl!
Sen följde jag med honom till bussen som gick 19.18
Som vanligt vet jag redan vad som händer i kvällen, i stort sätt iaf.
På fredag ska jag och denise åka runt med bergarn och dunka musik, sen kanske vi drar till honom och sjunger singstar eller något..
Typ 100 år sen jag sjöng det så det kommer bli aazzzuumm!
Och på lördag så är det marknad i Ockle så då ska jag denise och bergarn åka dit och checka hur det är där.
sen på kvällen vet jag faktiskt inte än, det märker vi!
Men nu ska jag ta och fixa lite till helgen, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Bröstfixxxerad?

Du gillar att framhäva din byst va?! Klagar inte den ser väldigt bra ut ^^

2011-05-26 @ 15:45:10
Postat av: Svar:

haha nja det skulle jag inte säga, men i vissa kläder syns dom väl mer än i andra! ^^

2011-05-26 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0