Chill hos Jocke på fredag

På fredag så ska jocke vara själv hemma så det ska vara lite chill hos honom.
Sen ska jag ner på stan och träffa sebbe som kommer komma från krogen den lilla alkisen.
Sen på lördag ska vi väl vara hos jocke och göra absolut INGENTING, sen på kvällen tror jag att jag och sebbe ska gå på bio, vi får se!
Här får ni lite bilder på dom söta personerna jag var med i helgen.

Sebbe

Ellen
Jennifer
Denise
Oskar
Och massa andra.
Är sugen på att tatuera in "Amor vincit omnia" i ljumsken.
Hiss eller Diss?
Det är en vacker mening med stor betydelse.
Vissa tycker jag ska ha den i nacken, men det är inte riktigt min stil.
OM jag ska ha något i nacken så skulle det vara mitt födelsedatum '' 1993 - 10 - 27 ''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0