Svar på frågestunden!

vilka är dina närmsta vänner?

- Det är väl Denise Erlandsson, förut var jag mycket med Nathalie Vanzoelen och Linda karlsson men vi har glidit isär!

 

Vad är det mellan dig och han peter widén?

- Det är ingenting mellan mig och peter, det är bara kul att hålla på.

Jag och hans kompisar brukar roa oss en del.

 

hur kommer det sig att du började hänga i nykping helt plötsligt?

- Jadu, jag har fått mycket mer kompisar där och jag trivs med dom.


Vad har du för bh-storlek?

- haha jag har 80C i bh-storlek


Träffar du någon kille nu?

- Kanske, kanske inte..

Det kommer nog visa sig framöver i så fall, men vill inte gå ut med vem det är än.

 

Vad vill du få ut av din blogg?

- Jag vill inte få ut något speciellt, jag tycker bara det är kul att folk läser min blogg och det gör att jag fortsätter skriva.

 

Jag har läst att du är mycket i nyköping, trivs du där?

- Jag trivs jätte bra i nyköping, det är ju mitt andra hem och jag är där nästan varje helg.

 

Vart ska du flytta?

- In till katrineholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0