Helgen

Fredag ; I fredags så hängde jag med Oskar Ekström och Alex Widell till vallarna, satt och snackade sen så bet en myra alex på magen och han hoppade runt som en tjej och skrek och jag kunde inte sluta skratta, jag fick as ont i magen. har inte skrattar så mycket på jätte länge!

Lördag ; Så väckte mamma mig och sa att dom skulle åka ner på stan så då sa jag att dom fick vänta för jag ville följa med, så ringde jag denise och hon och evelina var på mc och käkade.. sen gick vi runt lite på stan, jag köpte ett par vita string i spets och evelina skulle klippa sig.. När hon hade klippt sig så bad jag mamma och jerry att hämta mig på bt så efter ett tag så kom dom så åkte jag hem och fixade mig, sen ringde jag bergarn och frågade om han kunde köra mig till oppeby och det kunde han, så släppte han av mig hos denise och evelina.. Efter några timmar så kom han och hämtade oss och så åkte vi till stan och så käkade jag,evelina och denise på kosmos medans bergarn körde tobbe, torsten och babylind till Oxbacken tror jag..
Sen började vi gå mot vallarna och då mötte vi rickard, sen kom begarn då hoppade vi in i bilen och åkte resten av vägen, så kom vi till vallarna och träffade henke,david,moa & nora och massa fler.
men så sa Henke att det var fest ungefär vid tågstationen så då började dom gå dit och vi gick tillbaka till bilen och skulle åka dit.
Sen kom vi dit men det var typ helt dött!
Så då drog vi till Jocke Svensson i brandkärr istället, först åkte jag och bergarn och lämnade av denise sen hämtade vi Tobbe, Torsten & Johan igen.. fyfan vad dom skrek i bilen asså!
Sen kom vi till jocke och där var dallas och några andra.
Sen efter ett tag åkte jag och bergarn till hans syssling eller vad det var, sen hämtade vi upp min låtsas bror utanför tellus och sen körde bergarn hem oss.

Söndag ; Mamma väckte mig och sa att vi skulle åka mot Katrineholm om 30 minuter så då gick jag upp, käkade frukost och packade ihop mina saker.
Sen åkte vi mot katrineholm och träffade min syster, sen körde mamma och Jerry hem mig och jag satte mig vid datorn.

Nu sitter jag i matsalen och fryser, hade ingen matte så jag börjar väl typ 10.20 tror jag.
Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte har några pengar och jag är as hungrig och kan inte köpa något att äta!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0