Fredagen!

I fredags så var jag först med Denise och Evelina, sen drog jag och Denise till Jennifer så skulle dom fixa sig, sen hämtade frallan oss, så åkte vi runt lite, ställde oss vid vipsen ett tag och lyssnade musik.
Sen lämnade vi av denise och jennifer på stan och jag åkte med jocke och frallan, sen körde dom hem mig så jag fick äta sen åt jag, fixade mig lite, bytte kläder osv.
Sen kom frallan och runken och hämtade mig, då åkte vi hem till frallan för han skulle duscha då gick jag, frallans bror, rasmus, runken & jocke till runkens farmor och farfars hus för dom var bortresta, sen åkte vi runt massa i bilen o körde, sen åkte vi och träffade massa vid vipsen, sen körde dom hem mig.
Tack för kvällen grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0