VG i bordsdekorationer

Hade ju utvecklingssamtal igår, det gick jätte bra, jag hade nästan ingen frånvaro alls och fick även reda på att jag hade VG i bordsdekorationer.
Det gjorde mig riktigt förvånad för jag har tyckt att marinette inte tyckt om mig,natalie & tara men tydligen har hon ändrat sig, iaf när det gäller mig.
Sen har jag pratat med Hoffa och han sa att jag kanske hade VG i Projekt och Företagande också så då går jag ut med 2 VG detta läsåret ockå.
Då har jag sammanlagt 4 VG:n med mig till 3an.

- Hotell
- Datakunskap
- Bordsdekorationer
- Projekt & Företagande
Jag är faktiskt stolt över mig själv för när jag skulle börja gymnasiet hade jag knappast G rakt igenom.
Så jag blir väldigt glad när jag hör att jag får mer än bara massa G i mina slutbetyg.
Det är mest matten jag behöver jobba med.
Jag har ju fortfarande matte A och ska även fortsätta med det i 3an.
+ Idrotten som jag måste fixa till, men jag vill fan kissa på idrott asså!
Här kommer en bild på min frånvaro!


Idag hade jag Nationellt prov i Engelska, det gick väl sådär, inte jätte dåligt med inte jätte bra heller.
Fattar ju bara hälften av vad som stod i beskrivningen hur man skulle göra.
men men, vi får väl se!
På fredag är jag hemma själv, hade tänkt att ha lite mys, så kommer Jocke, Moa & Melinda från nyköping hit och gör mig sällskap, kanske tar en promenad om det inte regnar?
Lyssna lite musik, äta chips och kolla film vore inte så dumt heller.
Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0