Mike's

FREDAG ; Denna helg har varit jätte kul, i fredags tog jag med 2 tjejkompisar från katrineholm med till nyköping, så gick vi ut på Krogen, det var sån där NEON NIGHT, hade verkligen as kul..
Fick en kille efter mig som var jätte söt men han släppte mig aldrig, jag fick inte ens dansa med mina tjejkompisar, och när jag kramade en killkompis så vart han typ sur, haha!
Sen så var det ju så att Sebbe mitt ex var där, och min kompis gick fram till honom och frågade vad han gjorde osv, sen ropade han på mig att jag skulle komma, för jag och emelie stod en bit ifrån, så gick jag fram, då skulle han kleta sån där lysande grön färg på min kind, det var det närmsta jag var honom på hela kvällen, sen fick jag ett hot-sms av hans nuvarande flickvän och min förra vän, att hon typ skulle krossa mig och att jag ska ge fan i honom, och jag fattade inte ett skit, för JAG hade inte börjat prata med honom självmant, det var han som började prata med mig, och det var 1 gång i typ 10 sekunder för sen gick jag därifrån!
Det är nog fan höjden av Svartsjuka!
Men förutom allt det så hade jag hur kul som helst, sen påväg hem så gick vi förbi ett par killar, och då hade jag helt plötsligt en ny kille efter mig hela tiden, dom ville följa med och kolla film och massa, men tyvärr så var klockan typ halv 5 och jag ville sova, det ville dom andra tjejerna också! så efter mycket om och men så fick vi gå hem och sova.
Fick hans nummer så nu sitter vi och smsar!
Det vart en långt inlägg nu men lördagen var också hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0