Hur länge orkar två själar försöka?

Just nu är det ett mentalt kaos som härjar inom mig.
Allting är upp & ned, ut & in, bak & fram och totalt fel.
Det är skrämmande när man känner hur hjärtat drar åt ett håll och när huvudet stretar emot för att hjärtat inte ska få som det vill, då blir det mentalt oväder. Just nu tror jag det åskar rejält.

Hur många gånger kan man ge upp?
Och hur många gånger kan man ta upp det igen?
Hur länge orkar två själar försöka?
Du fyller upp hela mig genom att bara vara Du.


Jag vill ju skriva, älskar att skriva, älskar att spotta ut mina åsikter och tankar.
Men på något vis har jag känt mig så tom på sistone, de senaste veckorna/dagarna, det har varit mörkt, både utanför dörren och inuti mig. Det är väl så det måste få vara ibland. Sämre, för att det sedan ska kunna bli bätte igen. Det är nog lite som lågkonjunkturen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0