Inlägget om några appar jag använder!


Instagram är mitt liv i bilder skulle man säga. Bloggen sammanfattar mig i form av text och bild. Instagram sammanfattar jag mina dagar i form av endast bild… ibland någon kort text på några få ord under varje bild.
Följ mig @ feliciaekelund så följer jag dig!

Spotify behöver kanske ingen beskrivning av själva appen, musik är livet och jag lyssnar på musik 24/7.

Messenger Sjukt bra app som gör att du kan chatta med dina facebook vänner mycket lättare än att behöva klicka dig in på facebook och gå in i privata meddelanden.

Blogg.se Och såklart har jag berömda Blogg.se appen, för att kunna blogga även när jag inte har tillgång till dator, Ladda ner den du också och börja mobilblogga som jag och många andra.

Wordfued Behöver kanske ingen beskrivning av denna appen heller, precis som alla andra är jag riktigt beroende och spenderar mycket tid på att vinna över mina motståndare, kan ju säga att jag inte är någon höjdare på det där med att tänka. Här är det hjärngympa som gäller och om du inte har appen, fixa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0