Svar på tal

- Jag och adam tycker om varandra jätte mycket, han är bäst, han stöttar mig när jag behöver det, han låter mig vara sur när jag behöver det, vi har ett perfekt förhållande med mycket kärlek, jag har aldrig kännt att jag har blivit riktigt sur på adam, inte heller tröttnat eller tvekat på vårat förhållande.
Är jag sur så gör han mig glad, är jag ledsen så tröstar han mig, mår jag bra och är glad så är han glad med mig.
Vi litar på varandra till 100% och jag har aldrig varit så säker på någonting som jag är på vårat förhållande.
Vi är inte det tråkiga paret som sitter hemma och kollar på tv hela tiden, vi försöker hitta på saker ibland, gå ut och äta, vara med kompisar, gå ut på krogen tillsammans.


Han är mitt ljus i mörkret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0