'kärlek'' var bara ett ord för mig, tills du kom & gav det en mening ♥

Mitt hjärta tickar som en klocka som går för fort varje gång du ringer upp och säger ''hej''.
Varje gång jag blundar så är det dig jag ser.. det kommer alltid att vara du, ingen nnan. när jag var bortglömd, gömd ifrån världen, så hittade du mig & visade mig vägen. allt känns som en saga.
kan inte fatta att du är min.. lova att aldrig glömma våra minnen. du är det bästa som finns, å det finaste jag vet, ville bara att du skulle veta det. det bästa som hänt mig, det vackraste jag träffat. min underbara pojkvän finns djupast i mitt hjärta. du vet att jag inte skulle palla mer om du svek mig och lät mitt hjärta falla ner
jag älskar den känslan av att finnas i ditt hjärta. du är det finaste jag har. du & jag tillsammans, det kan inte bli bättre. jag är helt förlorad utan dig. jag kan inte stå stadigt utan dig vid min sida.. jag älskar dig tills den dagen då jag tar mitt sista andetag.
Då, nu & Föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0