Mina åsikter!

Jag är så trött.. 
Så oerhört trött på att vara tjej och allt vad det innebär. 
Jag är så trött på alla dessa blickar tjejer emellan, inga ord, bara blickar, en blick som säger mer än tusen ord. Allt skitsnack, alla bråk som inte leder till någonting. 
Jag vill inte bli studerad från topp till tå varje gång några tjejer är i närheten, jag vill slippa det och jag vill inte ha ovänner som tittar snett. Jag hatar det, riktigt mycket hatar jag det. Jag har inte varit mycket bättre, det finns personer som jag också har inspekterat från topp till tå och undrat hur fan man kan se ut på det viset. Dock har jag slutat med det där. Alla dessa viskningar som man tror är diskret men som istället bara syns ännu mer. 

Det är klart jag fortfarande tycker saker om andra individer, det är ingenting jag kan ändra på. Men jag uppför mig i vissa situationer. T.ex. om jag ser någon på stan som jag inte gillar, inte fan ställer jag mig och glor på henne då, viskar till min kompis "där är hon, så jävla vidrig". Måste jag absolut kommentera personen i fråga så försöker jag att göra det så diskret som möjligt, för jag sysslar inte med skitsnack utan sann fakta.
Gammal text som passar så jävla bra just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0